söndag 5 februari 2012

Inte var det igår

som jag var härinne. Tiden bara rusar iväg och jag hinner ingenting, tycker jag. Nu har jag i alla fall gjort ett födelsedagskort till Casper, mitt barnbarn, som fyller 4 år i morgon. Känner mig inte riktigt bekväm med det, man scrappar alldeles för sällan så man kommer inte in i det riktigt, men nån gång kanske det blir ändring på det!


Så här ser kortet ut i alla fall. Inte den bästa av färgläggningar, hade denna bilden liggande, men det fick bli det här i alla fall.

Hoppas ni har en bra dag i kylan.

Kram Elzie

3 kommentarer:

Lisbet sa...

Ett jättefint kort!
Det får mig att tänka på mitt barnbarn, just fyllda fem. Hon fick en klänning av min mor, som ofta fyndar på loppis. Den var orange och barnbarnet utbrast att hon äääälskar orange! Hon ska ha klänningen på sig varje dag!

Jo, tiden rusar...
kram

Gunillasljusglimtar sa...

hej vännen...vill igentligen bara höra hur du har det...saknar dej allt ♥ Gunilla

Unknown sa...

http://vindsromantik.blogspot.com/

Så fina kort, såg de äldre paret, hon liknade min mormor, blev lite tårögd.

Kram Maggan